Tuesday 17 April 2012

Renungan Bersama........

 
Tuhan....
Saat aku mencintai seorang Teman
Ingatkanlah aku bahawa akan ada sebuah akhir
Sehingga aku tetap bersama yang tak pernah berakhir
 
Tuhan..
Ketika Aku merindukan seorang kekasih
Rindukanlah aku kepada rindu cinta sejati-Mu
Agar kerinduanku kepada-Mu semakin menjadi
 
Tuhan...
Jika aku hendak mencintai seseorang
Temukanlah aku dengan orang yang mencintai-Mu
Agar bertambah kuta cintaku kepada-Mu
Tuhan..
Ketika aku  sedang jatuh cinta
Jagalah cinta itu
Agar tidak melebihi cintaku kepada-Mu
 
Tuhan...
Ketika aku berucap aku cinta pada-Mu
Biarlah kukatakan kepada yang hatinya terpaut kepada-Mu
Agar aku tak jatuh dalam cinta yang bukan kerana -Mu

Sebagaimana seorang bijak berkata
Mencintai seseorang bukanlah apa-apa
Dicintai seseorang adalah sesuatu
Dicintai seseorang yang kau cintai adalah sangatlah bererti
 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...